I'M LATE, I'M LATE, SO VERY VERY LATE!




Yeah... I know I said I'd be posting on Thursdays... I could think of all kinds of excuses, but... truth is: last night I was out playing poker and went to a bar afterwards with a bunch of dudes til 4 o'clock in the freaggin' morning. True story. And that's what happened... After that a unicorn ate my dog, who ate my homework. 

...

Better late then never, right?
Ja... Ich weiß, ich sagte, dass ich Donnerstags posten würde... Mir würden etliche Ausreden jetzt gerade einfallen, aber... Fakt ist: Letzte Nacht war ich aus um Poker zu spielen und landete danach in einer Bar mit einem Haufen Typen bis 4 Uhr in den verdammten Morgen. Wahre Geschichte. Und das ist halt was passiert ist... direkt danach hat ein Einhorn meinen Hund gegessen, der meine Hausaufgaben gegessen hat.


...


Besser zu spät als nie, oder?

No comments:

Post a Comment